Sivut

sunnuntai 6. marraskuuta 2011

hyvää etuaikaistettua isäinpäivää!

Syystä että, olemme ens viikonlopun Kajaanissa, päätin että meillä juhlitaan isäinpäivää tänään. Toki aion tehä ens sunnuntaille uuden kakun :D Ja oikeen lahjankin saanee vasta viikon päästä.

Aamupalaa en sitten tarjoillu sänkyyn kun Lari sano että voi tulla pöytäänkin syömään. Lounaaksi raskin ostaa naudan ulkofileepihvit. Pitipä vielä kokeilla leivitettyjä perunoita! Ne kyllä oli turhan vaivalloisia perunoiksi, vielä kun lopputuloskaan ei ollut kovin hääppönen, peruna mikä peruna. Mutta pihvit onnistu hyvin!

Kakuksi väsäsin tommosen pikaisen kääretorttu härvelin, mikä oli kyllä kans hyvää :) Tosin minun pursotustaidot tiedetään... (mutta en voinu Lariakaan pyytää pursottaa omaa kakkuaan). Mutta oon huomannu, että mun kakkutekeleet ei ikinä mitään kovin esteettisiä olekaan, niin kyllä ne kummasti tekee kauppansa ;)



Eilen oltiin Tervoilla pyhäinpäivää viettämässä ja illalla käytiin vielä Kuopion hautausmaalla katteleen kynttilöitä.. Ja me kun ei tunnetusti osata virittäytyä kovin hartaisiin tunnelmiin niin Larin kommentti oli: "voi tätä jätteiden määrää" ja minun: "mieti paljon nää kaikki kynttilät on tullu maksamaan". Lopulta keskustelu johti siihen, että meidät pitää haudata samaan arkkuun ja kun Lari pikkusen kutittaa mua niin hätkähän ja pamautan nyrkillä arkun kanteen, minkä jälkeen itken tekoitkua ja mua pitää lohduttaa kun siihen nyrkkiin sattu... Että semmonen pyhäinpäivä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti