Sivut

lauantai 28. tammikuuta 2012

Muistoja vai vauvakuume?

Aika rientää kauheaa vauhtia, poju on kohta jo seittemän kuukautta!! Ei se enää mikään vauva ole :) Kohta loppuu äippälomakin ja pitäis Frans laittaa hoitoon, mikäli saan töitä.

Minä hölmö erehyin katteleen kuvia sairaalasta ja niiltä ekoilta päiviltä vauvan kanssa kotona. Ja tietenkin sairastuin pahasti, nimittäin vauvakuumeeseen! Se on tosi kavala tauti!
Muutaman tunnin ikäisenä. Päähän menee kanyyli :(

Minusta ei kovin edustuskelpoisia kuvia löytyny :)
Huom! Minun ottamat kuvat ei oo aina kaikkein parhaimpia :D^

Siinäpä joitakin kuvia ihasteltavaksi! Nyt jatkakaamme Isin 22-wee synttäreitä...

4 kommenttia:

  1. Moikka. Pitkästä aikaa vierailulla ja oon ihan yllättynyt, että siskoni osaa ommella nuinkin hienosti!!! Oon susta ylpeä.... Vauvakuume on tosiaa salakavala tauti, onhan ne niin ihania. Sen sijaan nuo 5 ja 6-vuotiaat ei ole aina niin ihania.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Oon itekki kyllä aika yllättyny :D en nimittäin ois vuosi sitten vielä uskonu että minä joskus ees suostun kokeilee ompelua !! Nopeesti sen sitten oppii kun vaan harjottelee! Harmi vaan ettei tämäkään mikään kaikkein halvin harrastus ole, mutta aina ei voi aatella rahaa! Kiitos muuten kutsusta, söpö oli tyttö :)

      Poista
  2. Juu hienoja juttuja. Kiitos veikan paidasta :)
    Mullaki ollu toi kavala vauvakuume, mut ei oo vielä tiedossa apua siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite just mietin että pitäiskö testata, mutta pidän pääni vielä pensaassa :D Siellä on mukavaa!

      Poista