Sivut

keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Jos lintu oisin...

Niin lentäisin tältä seisomalta vaikka Espanjaan, tai jonnekin missä on lämmin!! Kauhee flunssa iski eilen illalla, huono olo ja nuha ja kurkku kipee ja väsyttää ja ylipäänsä KAAMEAA!! Minä kun jo luulin, että se ei mulle tule, kun Frans ja Lari on ollu räkäsiä.. No parempi parantua nopee :)

Tänään sain kuitenkin valmiiksi t-paidan ens kesäksi Fransille! Pilvitrikoo on ollu kauan haaveissa ja nyt Lauran kanssa sitä tilattiin. Tietysti applikaatioksi tuli lintu. Ensin ajattelin, että oisko pitäny laittaa se lintu jahtaamaan jotain ötökkää, mutta ajattelin sitten pitää suht simppelinä tämän :)
Aikas tyytyväinen olen lopputulokseen! (Vaikka Larin mielestä tuo ei näytä linnulta.. Mutta ehkä se on minun näkemys, minä kun en ole mikään lintutieteilijä)


Eilen laskiaisen kunniaksi leivoin pannaria, ja Fransille ois kyllä maistunu! Ei ollu sihtikurkulla mitään ongelmia niellä niitä pannarin palasia, mutta arvatkaa jos oisin antanu porkkanaa..


Nyt aattelin, että kunhan tästä paranen niin meillä pidetään semmonen Frans määrää päivä (kummitytön idea, heillä on välillä Ronja määrää -päiviä)! Tulee ehkä liian vähän leikittyä pojan kanssa, kun se kuitenkin viihtyy niin hyvin yksikseenkin. Aina on muka äitillä jotain muuta tärkeää puuhaa.. Joten jos jonkun päivän ottais ja menis ihan vaan pojan ehdoilla! Vois tehdä hyvää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti