Sivut

torstai 22. maaliskuuta 2012

hulinaa

Viime käynnin jälkeen onkin ollut kauheesti kaikkee härdelliä niin ei oo ehtiny päivittelee :) Laura, Martta ja Ronja oli viikon meillä ja viikonloppuna käytiin mökkeilemässä, sitten kun vielä on vähän ommellu siinä sivussa ja kaikkee niin melkeen tuntuu, että kiire ois ollu.

Frans otti vähän Martalta mallia ja nousee jo puuta vasten ja konttaakin välillä. Larin kaverina haluis kovasti vaihtaa pikkuakvaariosta veden :D Ihana loiskia sitä vettä ja syyä kaikkia kasveja :)


serkukset
Viikonloppu meni hyvin! Ei ollu Larilla ja Fransilla mitään hankaluuksia edes öisin. Ja minä sain nukkua pari yötä ettei tarvinnu kertaakaan herätä! Nyt vaan poika minulle vähän kiukuttelee, tai saattaa sillä olla hammaskin tulossa.

Muutaman paidan oon ommellu Fransille. Moniväriyksväriseen paitaan sai kivasti käytettyä kaikki pienet palat. Paitaan tuli sitten valkonen takakappale, musta etukappale ja punaset hihat!

Vähänhän tuo on espanjalaisen jalkapalloilijan pelipaidan näkönen, mutta jospa se ei haittais. Mallikin on hiukan hankala kun pitää rasvapurkilla lahjoo, että pysyy siinä asennossa missä minä haluan :)

Joskus aikoja sitten oon Myllymuksuilta ostanu jotain 2. luokkasta tummansinistä trikoota, josta en keksiny ensin mitään, kun en oikeestaan ite kauheesti tuosta väristä tykkää, jotenkin tylsä. Paidan etumukseen muotoutu sitten iso mustekala, joka kivasti peittää suurimman osan tuosta kankaasta :) Loppujen lopuksi tästä tuli yks hienoimmista paidoista mitä oon tehny, ainaki omasta mielestä. Välillä on mukava tehä tosi isoja aplikaatioit (vaikka meinas vähän kiroja päästä tätä tehdessä)! Innostuin myös laittaan helmaan resorin, minulla kun ei ne kaksoisneulalla kanttailut onnistu!

Siskon tytölle tehtiin Lauran kanssa vauvalahjaksi ihana setti! Housuihin tuli pyllyyn ja lahkeensuihin punasydämistä trikoota ja bodiin aplikoitiin nalle ja sydän :) Housut Lauran tekemät ja body minun! Ei melkein raskittu antaa tätä kun tuli niin ihku :) Kyllä sitä iteki sen tyttövauvan tarttis :)


Nyt olis työn alla Larille huppari (saa nähä mitä tulee) ja pitäis myös alkaa tekeen itelle kaprit kesäksi. Ja ps. Frans sai hoitopaikan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti