Sivut

torstai 26. huhtikuuta 2012

tohinaa

Pikkuhiljaa aletaan päästä hoito/työrutiineihin mukaan. Enää en oo niin sekasi ku alussa ja osaan jopa töissä jotain tehäki ilman apua!! Kotonakin oon omasta mielestä ollu tosi ahkera, mutta kun Larille asiasta huomautin, niin se vaan tuumas että ai tänään?? No, ainakin itellä on semmonen ahkera olo!

Ompelu on yllättäen jäänyt vähän vähemmälle, kun ei oo niin paljoo aikaa suunnitella ja toteuttaa uusia juttuja. Illalla on yleensä jo niin väsyny ja Franskin vaatii tietysti huomiota enemmän. Jotain oon kuitenkin saanu väsättyä, Ninjabodyn! Pitkään oon suunnitellu tekeväni Fransillekin bodyn, mutta en millään ensin keksiny hyvää aplikaatioo tuohon raitatrikooseen. En halunnu mitään kovin värikästä, että erottuis hyvin kankaasta, joten lopulta löysin netistä sopivan aiheen: ninjan!! Aika hauska tästä sitten tulikin :) Neppejä vailla on tämäkin body, koska joku ei muista ostaa niitä!!!






Vappua odotellessa virittäydyttiin tunnelmaan leipomalla munkkeja! Mikäpä sen parempi tapa ku viettää päivä rasvahuuruissa! Mutta saatiinhan me melkonen keko aikaseksi. Tehtiin sekä tavallisia- että hillomunkkeja. Ja on hyviä :) Vielä kun tuo Larin sima kypsyis.

Kaikkia en jaksa vielä sokeroida :D taitaa lentää pakkaseen!

Frans tuntuu jotenkin paljon vanhemmalta yhtäkkiä, etenkin kun se kauheesti oppii uusia juttuja. Vilkuttaa vähän väliä ja tänään ekaa kertaa jo taputtikin! Keittiön kaapit ja akvaariokaapin käy tasasin väliajoin purkamassa ja kovasti haluais auttaa tiskikoneen tyhjennyksessä ja täytössä. Puhettakin tulee jo enemmän, ei nyt mitään selviä sanoja (paitsi tssi), mutta semmosta jokeltelua. Kohtahan ne ois sitten 1v synttärit (2,5kk päästä)!! Pitää varmaan alkaa suunnittelee (täytyy kyllä tunnustaa, että oon jo suunnitellukin aika paljon :D) 

ensimmäinen hoidossa tehty askartelu, vappuhuisku!! (lieköhän tosiaan Fransin tekemä??)
Vähän piti kulmakarvaan laittaa väriä :D
Nyt menen syömään munkkeja!! Ah...
Ainiin, minä oon kaks kuukautta oottanu niitä veroilmotuksia, että saisin tietää miten hurjat palautukset saan... 23€.. Jippiii, taitaa jäädä joululahjat hankkimatta :D

2 kommenttia:

  1. Tosi hieno ninja:)Mulla ois ideoita pää täynnä mut mitään ei saa aikaiseksi...Munkit ja simaki pitänee hakee kaupasta!Meillä on muuten oksutautia että hyvä kun olit eilen töissä:)
    -Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä taidan tienata tuota rahaa, ja tilata sitten kunnon kangaskasan niin eiköhän sitten taas ala kiinnostus heräämään! Oksutauti täältä ois vielä puuttunukin! :D

      Poista