Sivut

keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

vauvvalahja ja muuta mukavaa

Yhen vauvalahjan oon tässä viime päivien aikana väkertäny. Suvun uudelle tytölle bambi-setti, body ja neliöpipo. Bodyn kaava Ob 1/12 ja pipon ite väsätty (Lauran avustuksella, kun ei minulla aina mee jakeluun kaikki asiat). Aplikaatiot veloureista. Vielä vähän kesken tämä, kun bodysta puuttuu nepit, pitää lisäillä kun saan aikaseks ostaa niitä..

Vauvojen vaatteita on niin kiva tehä!!!
Lisäksi oon saanu Fransille väsättyä ruttupipon pingviinikankaanpalasta, mikä on jo jonku viikon lojunu hyllyssä.

Pojalla on hyvin alkanu hoito. Tosin kyllä se sit illalla pikkusen kiukuttelee, mutta ei onneks pahasti. Ja onhan se ihan ymmärrettävää, kun on väsyny ja muutenkin uus tilanne.

Majaleikit ei paljoo kiinnostanu, kun heti vaan piti päästä sieltä pois. No onhan tuo aika kytynen majakin :D
Ja yks ilta Lari pelleili kamerallaan niin otettiin sitten tämmönen ihana perhepotretti :D Saa nauraa.. Frans yrittää kovasti sensuroida minua pois kuvasta, fiksu lapsi!


Eilen oli sitten mulla eka työpäivä ja mukavaa oli! Niin paljon uutta opittavaa, että olin kyllä välillä varmaan ihan kuutamolla :D Ja oon vieläkin... Mutta vaihtelu virkistää ja tienaanpa vähän rahaa niin voin ostaa uusia hienoja kankaita!!



2 kommenttia:

  1. Hei sullakin on uus, hieno pipo! Hahh, tuliko oikee rahasumma päivän lopussa? :D

    VastaaPoista