Sivut

torstai 10. tammikuuta 2013

Pari paitaa

Ai että mä rakastan tuota konetta!! Kaikki onnistuu, tai se mikä ei onnistu ei oo koneesta kiinni vaan minusta :D

Fransille tein pari peruspaitaa. Toiseen piti kokeilla aplikointia, kun on hieno aplikointipaininjalkakin, ja hyvin onnistu. Jos nyt innostuis enemmänki aplikoimaan, kun edellisellä koneella se ei kauheesti kiinnostanu, kun jälki oli mitä oli.





Frans tykkää poseerata! Nytki se ite haki tuon taaperokärryn, että hän tässä leikkii ja aina piti näyttää millanen kuva tuli :D Ja niin oli tyytyväinen itseensä!! Harmi vaan ku äitillä on hankaluuksia pysyä perässä kameran kanssa..




Pikkusen vaihtelua sai kaula-aukkoon tuolla kantatulla neppilistalla.

Frans on muuten nukkunu viimeset kolme yötä omassa huoneessa! Enkä oo kyllä hetkeekään katunu, että sinne siirsin. Ekana yönä itki kahesti, toisena ja kolmantena vaan kerran, eikä siellä ees tarvii käydä kun rauhottuu niin nopeesti itekseen. Eiköhän tässä oo jo aikakin saada nukkua kunnolla muutama yö enne seuraavaa valvottajaa :)

7 kommenttia:

  1. Ihania paitoja, varsinkin tuo tähtikangas on aika komeeta :)!

    VastaaPoista
  2. Hienot on paidat ja Frans ihana itsensä:)Mä oon kyllä aivan kade sun koneesta...-Laura

    VastaaPoista
  3. Minäki käyn sillon tällön kurkkaamassa, mitä oot taas ommellu :) Mä oon kyllä aivan kade tuosta sun ompelutaidosta ja -innosta! NIin ja mukava oli myös kuulla vauvauutisia.. ;)
    - Titi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Larin mielestä taidot sais vähän kehittyä ja into hiipua :DD

      Poista
  4. Tääki vois haluta muksuille noi tähti paidat. tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saatanhan minä tehä, mutta pitäis kankaat hommata ku tilasin tuota nii vähän

      Poista