Sivut

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Toisten lapsille

Ommellu olen... Olen ommellu.
Saanko esitellä uuden perheenjäsenemme: Pfaff ambition 1.0


Tätä on turha verrata edeltäjäänsä. Kaiken suhteen on parempi, lukuunottamatta hintaa :D

No, nyt on sitten tullu ommeltuakin taas ihan urakalla.
Sisko sai jouluaattona pojan, jolle tein yökkärin, kun ei kuulema raukalla oo yhtään semmosta missä ois nuo jalkaterät. Kokona 56, pitänee laittaa äkkiä postiin, että kerkee käyttää :) Vauvvalahjan oon jo antanu aikasemmin, mutta yllättäen unohin sen kuvata. 

 
Kummitytölle tein housut tuosta kaapissa lojuvasta sydänvelourin jämästä. Koko on semmonen 104/110


Ja vielä kaverin vauvvalle tilauksesta body, kokona 68, toiveesta lisätty semmonen pullukavara, että voi hyvin olla lähempänä 74.


Niin, oonhan minä tietysti ommellu myös meidän vauvvalle, mutta koska aion pitää sukupuolen salassa niin en valitettavasti voi niitä täällä esitellä. Tuleepa sitten ku vauva on syntyny niin semmonen jättipäivitys kaikista vaatteista :) 
Tänään huristellaan viikoilla 25+3 ja olo on aika kiva :) Ilmotelkaa jos kiinnostaa niin voin kirjotella enemmän tästä raskaudestakin.

12 kommenttia:

  1. Kirjoittele vain raskaudestasi ;)

    VastaaPoista
  2. No ni sait tahtosi läpi ja uuden koneen ;). On se varmasti hintansa väärtikin. Ja kyllä, saa höpistä vauva ja raskausjuttuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loppujen lopuksi piti yks ilta vollottaa niin seuraavana päivänä käytiin ostamassa :D Onhan tuo kyllä unelma!

      Poista
    2. :D eli kaikki keinot ollu käytössä :D.

      Poista
  3. 'onnea uudesta koneesta!On se hieno :) Harmillista ku menee väärälle kummitytölle nuo housut :D On nimittäin tosi ihanat!-Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liikaa mulla näitä kummityttöjä :D tai tulis aika kalliiks aina kaikille tehä :P oli muuten hyvä Tytin kommentti: "Isi, Sohvi on taas tehny mulle vaatetta"

      Poista
  4. Nyt vasta hokasin että meikäki alkaa pian saamaan sulta paketteja :-D :-D ja kirjotahan kuulumisia, täältä niitä tulee luettua :-) H

    VastaaPoista
  5. Ja mä oon tosiaan jääny jälkeen, mihin omelukoneessa tarvii näyttöä? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toisessa ois ollu kosketusnäyttö :D mutta mulle riitti tää tavallinen. Kai niissäki pitää alkaa vähän hienostelee, kohta varmaan tulee facebookki ja kaikki muu sälä :)

      Poista
  6. no meinasin vitsillä heittää, että kosketus näyttö, mutta se onki totta :/

    VastaaPoista
  7. Juu mua kyl vauvajutut kiinnostaa :)

    VastaaPoista
  8. Äitiki ihan innoissaan siitä koneesta, onhan se hiano.

    VastaaPoista