Sivut

perjantai 18. tammikuuta 2013

vapaapäivä

Tämä päivä alotettiin lääkärineuvolalla. Viikkoja on kasassa 27+1 eikä mitään isompia juttuja ollu. Ainut mistä oli puhetta, niin tuo minun matala hemoglobiini ja rauta-arvot on kans alarajalla. Mutta minä en sitä rautaa halua syödä kun maha ei kestä!! Mutta pakko kai se on kokeilla taas, ettei ainakaan enää laskis. Lieväksi anemiaksi se lääkäri tätä sano.

No vauvvalla on kuitenki kaikki hyvin! Kauheen kova liikkumaan ainaki! Frans vaan laiskotteli mahassa ja sitä joutu hulluna houkuttelemaan, että liikkuis, mutta tämän tyypin kanssa ei oo semmosia ongelmia. Päinvastoin, ei meinaa sydänäänet kuulua kun livahtaa aina karkuun. Eikä oikein lääkäri keksiny, että miten päin se siellä on ku koko ajan pyörähteli.. No, minä oon päättäny, että tämä lapsi syntyy perätilassa, joten eipä siinä oo kellään muulla mitään sanomista :D En sitä kuitenkaan toivo, mutta tullu vaan semmonen tunne, kun ei vieläkään oo oikein päin kääntyny. Mutta on kait tässä vielä aikaa..

Vapaapäivän kunniaksi päätin sitten esitellä tuon Fransin huoneen, kun saatiin se yhessä siivottuakin (minä siivosin ja Frans söi karkkia vieressä). Tarkotus ois joku kaunis päivä hakee Ikeasta vähän sisustusjuttuja. Ainaki haluisin sen automaton ja jotain kivaa kangasta, mistä ompelis verhot.


Nyt herra meni päikkäreille ja minä voisin keksiä jotain kehittävää tekemistä itelleni (=syön ja dataan). Pitää henkisesti valmistautua huomiseen aamuvuoroon, mutta sen jälkeen lähetään käymään Kajaanissa parin päivän keikka!!  

1 kommentti:

  1. Mukavaa reissua Kainuuseen :). Liekkö sieltä vilkas kaveri tulossa? Hyvä että kaikki hyvin ja yritä sitä rautaa ku rupee pian suakin väsyttää tuo anemia.

    VastaaPoista