Sivut

torstai 7. maaliskuuta 2013

Sairastuvassa

Meille on taas vaihteeksi kotiutunu joku todella sitkeä pöpö. Fransilla oli keuhkoputkentulehdus, ja se kuumeili koko viime viikon. Ja kivasti sitten minulla kävi semmonen pikkutauti torstaina, ja nyt maanantaina tuli vähän äkäsempänä takasi!! Suoraan sanottuna kyllästyttää jo... 

Eilen oli neuvola ja viikkoja on 33+6! Vielä huomenna olis viimenen työvuoro ja sitten jään kotiin :) Virallisesti äitiysloma alkaa vasta ens tiistaina, mutta ei ollu laitettu mulle vuoroja enää noille muutamalle viimeselle päivälle, ihan kiva kyllä! (Tosin Lari veikkas, että oon jo viikon päästä ihan kyllästyny kotona olemiseen) Ehkä olen, ehkä en..

Tässäpä teille vähän arvoja ;) Edellinen käynti suluissa. 

RV                           33+6 (30+5)
painonmuutos                 +318 (+392)
RR                           115/66 (110/61)
Valkuainen                   + (+)
HB                           105 (101)
Kohdunpohjan kork.           30.5 (26)
Tarjonta                     RT (RT) JIPII
Syke                         +145 (+135)

Kaikkia arvoja en jaksa/halua laittaa julkiseen tietoon ;p Oon kyllä vähän helpottunu kun parilla viime käynnillä on oltu jo oikein päin, ei enää pelota se perätilakaan! Ja painonnousu on ollu ihan ihmeellistä, lähtöpainoon on tullu vaan 6,8kg lisää?? Selviäisköhän sitä alle 10 kilolla tästä raskaudesta?

Sitten vähän ompeluasiaa, nimittäin yhet haaremihousut sain linnunradasta ommeltua. Tuli ihan vitsikkäät :) Ehkä hiukan erikoiset, mutta onneks Fransille kelpaa!! 


Pahoittelut vähän huonoista räpsykuvista, en jaksanu nähä enempää vaivaa. Nyt jatkan sairastamista :)

4 kommenttia:

  1. Nuo linnunrata pöksythän on ihan mahtikset! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Iteki kyllä tykkään näistä, mutta joku näissä pistää hymyilee :D

      Poista
  2. Sun painon nousu on kyllä melko pientä :O mulla ollu jotain 500 ja viimeks 800 :/ apuaaa.. ei silti, mulle on sanottu et ei oo liikaa.. mut sul on kyllä miniminiä.. ehkäbse ei halua enää kasvaa.. H

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki nousi Fransia oottaessa paljon enemmän! Ja pelkäsin, ku yleensä se vaan kiihtyy toisessa raskaudessa, mutta eipä näköjään :) Ja sulla on varmaan lähtöpaino ollu pienempi, niin sillon se saa noustaki enemmän!!

      Poista