Sivut

torstai 23. toukokuuta 2013

Prinsessa-asiaa

 Kaveri sai aamulla tytön ja koska minä kuuluin niiden etuoikeutettujen ihmisten joukkoon, jotka tiesivät sukupuolen etukäteen, oli vauvalahjakin tietysti jo valmiina! Pikkunen saa sydänbodyn ja puutarhapiilohameen :) Tästä tuli kyllä niin ihana setti, että oisin voinu jättää Ingankin kaappiin! (Että jos et Heidi tykkää, niin voin toki tehä uudenkin)

Inga pääsi kuitenkin toimimaan mallina.


Ja tässäpä vielä kuva meidän kesätytöstä, oon ite ihan rakastunu tähän mekkoon! Saa nähä tuleeko muita vaatteita enää käytettyäkään :)

8 kommenttia:

  1. Ihku Inga :) Puutarhapiilo on kyllä paras kangas ikinä, kun teki siitä mitä vaan niin onnistuu.

    VastaaPoista
  2. Aivan ihanat!! Ja just kesälle sopivat ku oliki niin jötkäle :-D haluan ehottomasti nuo.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvä että kelpaa :) Välillä hankala miettiä että mistä kuosista joku toinen vois tykätä!

      Poista
    2. Ihana saada oikein tyttömäistä ku ei mulla hirveesti vielä oo ja tuo hame on niin ihana, mulla ei ookkaa yhtää :)

      Poista
  3. Ihania! Saisimpa minäki joskus pukea prinsessavaatteita ;)
    -Titi

    VastaaPoista
  4. tyttö on kyllä samannäköinen kuin Verna serkkunsa vaavina. ihana mekko ja sopii neidin hiustenväriin ihan huipusti! Onnea rinsessasta! :)

    VastaaPoista
  5. Ps olit minun ja miikan lisäksi ainoa joka ties että todella etuoikeutettu ;)

    VastaaPoista
  6. Ihania, malli kans tosi söde :)

    VastaaPoista