Sivut

keskiviikko 11. syyskuuta 2013

hippie


Joskus meinaa itkettää.. Tarkotukseni oli tehä Ingalle jumpsuit koossa 74, että sitä vois käyttää ensin ulkohaalarina ja sit kuukauden päästä ihan jumpsuittina. Noo.. TÄMÄ MENEE FRANSSILLEKIN!!!! (tosin on se sille pieni) Mutta ei niinku taas koko täsmänny yhtään!! Ehkä puolen vuoden päästä on Ingalle sopiva ja mua kyllä kyrsii.. Ja olen aika vihainen ottobren kaavoillekin, jos teen koon 74 kaavan mukaan normaaleilla saumavaroilla, ei minun mielestä pitäis tulla 86 kokosta vaatetta?? Tätä ongelmaa on ollu ennenkin, että kait se enemmän on omaa tyhmyyttä kun ei tarkista niitä mittoja ennen ku ompelee.


Ja eniten harmittaa ku tästä tuli niin hieno!! Nyt joudun odottamaan ikuisuuden, että voi käyttää ja ehin kyllästyä koko vaatteeseen siihen mennessä.. Harkitsen myös, että jos saan Metsolasta tätä kuosia vielä metrin, nii tilaan, teen uuden ja myyn tämän pois.

5 kommenttia:

  1. Aivan ihana♡♡♡

    VastaaPoista
  2. Tää on tosi kaunis!!! Älä myy, kyllähän se vauva kasvaa. Itse tein Kirahvi- jumpin koossa 80 ilman saumanvaroja ja siitä tuli melkein pieni 70-senttiselle vauvalle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se kasvaa, vaan ku ei malta oottaa ;). Minä yhistin tässä kirahvista alaosan ja yläosan otin siitä 4/12? Lehestä. Tiiä sitten missä se virhe tuli.

      Poista
  3. Mä kyllä lunastaisin tän heti jos en ois ihan pa :) Ihana!

    VastaaPoista
  4. Ihana jumpperi ja suloinen malli. Pitsivetoketju viimeistelee vaatteen täydellisesti.

    VastaaPoista