Sivut

perjantai 13. joulukuuta 2013

siksi pukeudun sukkaan

Alkuun pieni puolustuspuhe.
Minä olen kyllästynyt. Olen kyllästynyt H&M:n, Vero Modan, Jim&Jillin yms. yms. vaatteisiin. Kaikki näyttää samalta, kaikki tuntuu samalta, hillitysti värikästä ja vielä kaiken lisäksi T-Y-L-S-Ä-Ä ja muistinko mainita laadun (okei, joskus harvoin saattaa saada hyvälaatusenkin)? Siksipä minä päätin verhoilla itseni Käpysen Sok'n'Rolliin, sano kuka vaan mitä vaan! Lisäksi tämä kangas on edelleen ihanaaa :)


Annalle kiitokset kaavasta. Tein itselleni hieman lepakkohihaisen tunikan. Välttääkseni yöpaitaefektiä, päätyi rusetti somistamaan etukappaletta.
Tykkkkääään!!
Sain jopa Larilta luvan käyttää tätä, kotona..




Ja tämä Käpysen Peura oli kangas, jonka nähdessään Lari sanoi, että jopa hän vois haluta tuosta jotain. Siispä paitaa kehiin. Leikkaukset hän suunniteli itse, kun minun suunnitelmat ei kelvannu ;). Hihaan sain tosin tahtoni läpi, kun ruskea joustocollege loppu kesken. Tätä Lari lupas käyttää muullonkin ku maalatessa.
Oon huomannu, että Larille tekemäni vaatteet onnistuu lähes aina, ainakin minusta. Mutta ehkä se johtuu siitä, että tuo mies voi pukeutua vaikka perunasäkkiin ja näyttää silti hyvältä ;) (ja siitä, että saaja on niin vaativa, että on pakko onnistua).

4 kommenttia:

  1. Siis todella upeita!Ja erottuvat kyllä varmasti massasta :)

    VastaaPoista
  2. Mahtavat paidat ja varmasti uniikit!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Niin minustakin :) Että tuhannet kiitokset kaavasta, tulee varmasti tehtyä toistekin tällä kaavalla.

      Poista