Sivut

maanantai 27. tammikuuta 2014

Hyvää syntymäpäivää sinulle Rakkain...


Lari on huomenna taas vuoden vanhempi, joten aloin lahjuspuuhiin. Käpysen iki-ihana Verkko-luomujoustocollege kummitteli mielessäni ja häiritsi yöuniani kietoutuen Larin ympärille. Siksipä sitä tilasin, ja huppariinkin oli jo valmis suunnitelma.


Hupun piti mennä etukappaleella ristiin ja halusin ehdottomasti toiseen sivuun noita ihme mulikoita, joiden virallista nimeä en tiedä. Hupun vuori ja taskun verkot väritettiin Nuppulinnan inspiroimana.


Kylläpä tuli kiva! Ensin ajattelin, että ompelen tämän valmiiksi salassa ja annan vasta oikeana synttäripäivänä, mutta a) minä en voi pitää lahjoja salassa ja b) tarvitsin hieman konsultointi/sovitus apua :).

12 kommenttia:

  1. Onpa tyylikäs! Pitää näyttää omalle miehelle ja kysyä, jos saisin tehdä hänelle samanlaisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kannattaa kysyä, yleensä meilläkin myönnytään monille kuoseille vasta kun näkee sen valmiina vaatteena!

      Poista
  2. :D Mulla paininjalan allaa samasta kankaasta miehelle! Hyvännäköinen huppari!

    VastaaPoista
  3. Hieno huppari! Kiva yksityiskohta tuossa taskussa, kangastussillako ne on tehty?

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva. Meillä on kans miehellä synttärit tulossa ja oon miettiny et tekis hupparin. Kangasta oon vaan pähkäilly, et mistä, ja täältähän se vastaus löyty. :)
    Saris

    VastaaPoista
  5. Tosi hyvännäköinen huppari! Mun kuopukseni, 20v., voisi tuollaisen myös huolia. Useimmat kuosit eivät kelpaa, mutta tämä kyllä vois mennä.

    VastaaPoista
  6. Kiva saada sovituskuvia. Oon ehdottanut jo aiemmin miehelle tuota kangasta ja empien suostuikin, mutta nyt varmasti tämän kuvan perusteella osaa sanoa varman mielipiteensä. :)

    VastaaPoista
  7. Tosi hieno! Tykkään kympillä. Kiva idea noi väritetyt viivat ja mukavan simppeli.

    VastaaPoista